Chociaż każdego dnia staramy się pielęgnować nasze relacje z najbliższymi nam osobami, Walentynki to czas, kiedy możemy w szczególny sposób uczcić te więzi. Jest to również dzień, w którym wielu z nas chce poczuć się pięknie lub pragnie zrobić prezent ukochanej osobie. Z tej okazji warto zapewnić swoim klientom coś wyjątkowego i miećpewność, że w Twoim salonie znajdą wszystko, czego potrzebują.
Promocja walentynkowa w trzech krokach
Przygotowanie akcji walentynkowej nie musi być trudne. Wystarczy, że zastosujesz się do tych trzech prostych kroków:
- Krok pierwszy: przygotuj ofertę.
W Twoim salonie mogą pojawić się goście, którzy chcą zarezerwować wizytę przed tym ważnym dniem, ale także ci, którzy szukają prezentu dla kogoś bliskiego. Dlatego też, przygotowując ofertę specjalną, pamiętaj, aby przygotować kilka różnych rozwiązań do wyboru - tak, aby zaspokoić wszystkie rodzaje potrzeb. Dzięki temu nikt nie wyjdzie z Twojej placówki zawiedziony, ponieważ bez problemu znajdzie to, czego szukał.
- Krok drugi: zmotywuj swoich pracowników.
Odpowiednio zmotywowani i przeszkoleni pracownicy pomogą Ci zadbać o to, aby każdy klient odwiedzający Twój salon był poinformowany o kampanii. Stwórz atrakcyjne stawki prowizji, które zostaną automatycznie obliczone przez oprogramowanie do zarządzania salonem i zobacz większe zaangażowanie swojego zespołu, dzięki czemu cała promocja walentynkowa będzie korzystna dla wszystkich stron: Ciebie, Twoich klientów i Twoich pracowników.
- Krok trzeci: wykorzystaj siłę komunikacji.
Aby mieć pewność, że wiadomość o Twojej walentynkowej ofercie specjalnej dotrze do jak największejliczbyodbiorców, wykorzystaj różne metody komunikacji. Wyślij grupową wiadomość do klientów, którzy nie mieli okazji dowiedzieć się o promocji podczas wizyty w Twoim salonie. Można to łatwo zrobić za pomocą kryteriów wyszukiwania dostępnych w Versum, aby zidentyfikować w bazie danych osoby, które nie odwiedziły Cię w ostatnich miesiącach. Nie zapominaj o kanałach mediów społecznościowych, które pomogą Ci dotrzeć do jeszcze większej grupy odbiorców.
Kreatywność to podstawa
Aby stworzyć atrakcyjną ofertę, wystarczy odrobina kreatywnościpozytywnego nastawienia i Umiejętność przedstawienia korzyści. Na początek zdecyduj, jakie są oczekiwane rezultaty kampanii. Czy chcesz wypromować nowe usługi lub produkty, przedstawić wybrane zabiegi szerszemu gronu odbiorców lub pozyskać nowych klientów? Oto kilka propozycji, które pomogą Ci osiągnąć wiele celów w tym samym czasie:
- Wyjątkowa oferta na karty podarunkowe - na przykład w formie pakietów usług - obejmujących mniej lub bardziej popularne usługi. Pamiętaj, że dzięki Versum z łatwością poprowadzisz ewidencję i rozliczenie bonów.
- Promocja na usługi łączone - zachęć swoich klientów do odwiedzenia Twojego salonu ze swoją drugą połówką, zapewniając im odpowiedni rabat na takie łączone wizyty.
- Walentynkowe zestawy kosmetyków - przygotuj atrakcyjne zestawy kosmetyków, którymi Twoi klienci mogą zrobić niespodziankę swoim bliskim.
Walentynki to wyjątkowa okazja do wzmocnienia relacji z klientami i promocji salonu.. Dobrze zaprojektowana kampania przynosi wiele korzyści, a dzięki niezawodnym narzędziom Versum, jej realizacja będzie łatwa i przyjemna. Przygotuj swoich klientów na coś naprawdę wyjątkowego i ciesz się ze swoich osiągnięć!
Wypróbuj Versum za darmo
[Ogółem: 2 Średnia: 5/5]Spis treści
- Promocja walentynkowa w trzech krokach
- Kreatywność to podstawa